Eurprivacy.nl
Image default
Aanbiedingen

Samengestelde artikelen, staffelkortingen, combinatiekortingen en actieprijzen

Nederlanders houden van korting

Nederlanders maken hun naam als koopjesjagers ruimschoots waar. Vooral vrouwen zijn gemakkelijk met kortingsacties te verleiden om wat te kopen. Zet een bordje met ‘sale’ neer en er komen geheid consumenten op af. Vier op de tien zeggen het een sport te vinden om zo goedkoop mogelijk boodschappen te doen. We zijn nog nooit zo kortingsbewust als nu, wijst onderzoek uit dat Reclamefolder liet uitvoeren onder duizend Nederlanders.

Opvallend is dat mensen checken of er een kortingsactie is, ook als ze een product eigenlijk niet nodig hebben. Verder vindt een groeiend aantal Nederlanders het niet erg om even te wachten met de aankoop tot er een actie voorbijkomt. Zo zegt bijvoorbeeld ruim de helft van de ondervraagden te wachten op de winter- en zomersales en een kwart op speciale kortingsdagen als Black Friday en Cyber Monday.

Allerlei soorten kortingen

Ondernemers kunnen verschillende soorten kortingen aanbieden. Samengestelde artikelen, staffelkortingen, combinatiekortingen en actieprijzen zijn voorbeelden die ervoor kunnen zorgen dat klanten terugkomen.

Denk aan witte donderdag waarbij er automatisch korting wordt gegeven op alle witte artikelen, 2 +1 gratis of bij aankoop koffiezetapparaat een melkschuimer gratis. Combinatiekortingen of samengestelde artikelen kunnen vooraf gedefinieerd worden waardoor de verkoop aan de balie vlekkeloos verloopt.

Vendit is de aangewezen partner

Het Vendit kassasysteem voldoet aan al deze eisen en veel meer! Wilt u meer informatie over een kassa software oplossing speciaal voor uw branche? Neem dan contact op met de experts van Vendit of vraag een vrijblijvende demonstratie aan!

https://www.eurprivacy.nl/