Niets is zo vervelend als een telefoontje op het verkeerde moment. Twee jaar geleden ben je begonnen met een eigen kapperszaak op de hoek van de straat waar je woont. Het is altijd al een droom van je geweest om een eigen onderneming te beginnen en je geen zorgen te maken om anderen. Je bent best sociaal ingesteld en heb in de loop der jaren veel contacten opgebouwd die hun haar bij je willen doen. Het begon eerst binnenshuis in een klein appartementje maar nu is het natuurlijk veel groter geworden door het aantal klanten. Terwijl je bezig bent met het haar van een klant gaat elke keer de telefoon. Als kapster is dit heel vervelend omdat je te allen tijde allebei je handen nodig hebt. Ook wil je niet steeds de gesprekken met je klanten in de zaak onderbreken voor een paar telefoontjes. Aan de andere kant wil je ook geen nieuwe klanten missen. Zonder klanten heb je namelijk geen onderneming weer. Na wat onderzoek ben je op bizziphone.com terechtgekomen. Met een inbound callcenter worden de telefoontjes op een professionele wijze beantwoord zonder dat jij er zelf mee bezig bent. Wanneer er telefoontjes van klanten binnenkomen voor vragen of een afspraak staat er een persoonlijke telefoniste klaar die het zal afhandelen. Je zou het niet denken maar een eigen telefoniste zorgt ervoor dat je meer tijd om handen hebt. Meer tijd voor je klanten maar ook meer tijd voor jezelf. Binnen 30 minuten kan een persoonlijke telefoniste al voor je klaarstaan tussen 08.00 en 18.00 uur, ideaal dus! Ook zit je hier niet vast aan een contract. Als het opeens niet zo goed meer met de kapperszaak gaat kun je de inbound callcenter altijd opzeggen. Creëer dus minder zorgen voor jezelf en schakel een persoonlijke telefoniste in voor de drukke dagen. |
https://www.bizziphone.com/ |