Wat is zoekmachine optimalisatie?

Als u een bepaald woord googelt, dan is de kans groot dat de resultaten die u te zien krijgt hoog in Google zijn geëindigd omdat deze sites aan zoekmachine optimalisatie hebben gedaan. Wanneer u namelijk aan zoekmachine optimalisatie doet, zorgt u ervoor dat uw pagina beter zichtbaar wordt op het internet.

Het is dan ook om die reden dat het belangrijk is dat bedrijven weten wat zoekmachine optimalisatie is. Als u namelijk zoekmachine optimalisatie toepast op uw site, kan dit heel veel voordelen hebben. Genoeg reden dus om een keer te kijken wat zoekmachine optimalisatie u allemaal zou kunnen brengen.   

Is zoekmachine optimalisatie moeilijk?

Wanneer u zichzelf zichtbaar wilt maken op het internet, is een website al lang niet meer voldoende. Het is namelijk zo dat wanneer u zoekmachine optimalisatie toepast u pas zichtbaar wordt op het internet. U zult merken dat wanneer u aan zoekmachine optimalisatie gaat doen, u veel meer mensen naar uw site zal weten te krijgen. Dat is dan ook de reden dat veel bedrijven zoekmachine optimalisatie toepassen omdat zij vaak veel baat hebben bij veel bezoekers op hun site.   

Meer bezoekers betekent meer werk

Als u door zoekmachine optimalisatie meer mensen naar uw site weet te krijgen, betekent dit doorgaans ook dat u meer werk mag verwachten. Als u namelijk een goede site hebt gemaakt, kunt u er zeker van zijn dat mensen graag met u in zee zullen gaan.

Genoeg reden dus om een keer te gaan kijken waar u een bedrijf kunt vinden dat u van dienst kan zijn. Simpelweg even googelen is een van de beste manieren om een specialist op dit vlak bij u in de buurt te vinden.

https://www.bloeionline.nl/online-marketing/zoekmachine-optimalisatie/

Psychologen door Piekerpoli

De Piekerpoli is er voor iedereen die in welke mate dan ook last heeft van piekeren. Bij de Piekerpoli word je op discrete wijze geholpen door therapeuten die zich gespecialiseerd hebben in het helpen bij piekerproblemen. Behandelingen zijn niet standaard, maar worden op maat gemaakt, op basis van jouw situatie. Geen lange ingewikkelde trajecten, maar oplossingsgerichte sessies, gecombineerd met oefeningen om thuis te doen en duidelijk van tevoren afgesproken doelen.

De Piekerpoli is een netwerk van zorgvuldig geselecteerde therapeuten en psychologen. Wij kennen al onze behandelaars persoonlijk. Wanneer je kiest voor therapie wil je in één keer goed zitten, er moet een ‘klik’ zijn met de behandelaar. Onze Piekerpoli therapeuten zijn ervaren, zeer betrokken bij hun cliënten, goed opgeleid en bovendien resultaatgericht en initiatiefrijk.

Je zoekt een goede psycholoog in Amsterdam. In de huiselijke praktijk van Francine kun je terecht voor therapie, psychische hulp en gesprekken. De locatie is goed bereikbaar met het openbaar vervoer. Als je met de auto komt, kun je voor de deur (betaald) parkeren. De snelweg ligt op enkele minuten rijden.

Je bent op zoek naar hulp van een psycholoog in Houten. Heb je last van stress? Of zit je midden in een burn out? Het kan ook zijn dat de relatie met je partner niet lekker loopt. Hiervoor heb je een afspraak met een psycholoog of relatietherapeut nodig. Je kunt bellen of mailen voor een afspraak. De beschikbaarheid is ook zichtbaar in de online agenda. Met gesprekken, therapie, EMDR-behandeling of relatietherapie in Houten kan Petra je helpen je weer goed te voelen.

De eerste Piekerpoli werd op 1 april 2015 in Zoetermeer geopend door Marleen Derks, piekertherapeut en auteur van het boek ‘Nooit meer Piekeren ‘. Er zijn momenteel Piekerpoli’s in 8 steden en er wordt gestreefd naar een landelijke dekking. De Piekerpoli therapeuten werken met de KEUZE-methode. Deze door Marleen Derks ontwikkelde driedimensionale methode heeft zich in de praktijk bewezen en is zeer effectief om mensen te helpen stoppen met piekeren.

https://piekerpoli.nl/

Hoe kunt u geld lenen?

Als u geld nodig heeft om een grote uitgave te bekostigen, dan is geld lenen verleidelijk. Ga eerst voor u zelf na of geld lenen echt noodzakelijk is. Eerst sparen voor zo’n uitgave is een beter alternatief. Geld lenen kost namelijk geld door de rente die u hiervoor moet betalen.

Hierdoor betaalt u te veel voor een aankoop. Bepaal voor u zelf of u de aankoop nog kunt uitstellen. Met sparen ontvangt u namelijk rente en bent u niet gebonden aan een verplichte aflossing. Door uw aankoop uit te stellen en hiervoor te sparen, hoeft u geen geld te lenen.

Waar kunt u geld lenen?

Is het niet mogelijk om uw aankoop uit te stellen en heeft u wel geld nodig om uw uitgave te kunnen financieren? Dan zijn er verschillende mogelijkheden om geld te lenen. U kunt een keuze maken uit een doorlopend krediet en een persoonlijke lening.

Deze twee type leningen kunt u aanvragen via kredietverstrekkers, banken en financiële tussenpersonen. Bij banken en kredietverstrekkers kunt u geld lenen, maar hiervoor is het aanvragen van een offerte voor lening wel noodzakelijk. Hiervoor moet u wel aantal persoonlijke en financiële gegevens invullen. Ook moet u een aantal documenten aanleveren.

De meeste online kredietverstrekkers werken op basis van execution-only. Dit betekent dat u zelf bepaalt welke type lening in uw situatie past, zonder tussenkomst van een adviseur. Heeft u de voorkeur voor een advies? Dan kan een financieel tussenpersoon u adviseren welke type lening het beste in uw persoonlijke en financiële situatie past.

Waar u op moet letten bij geld lenen?

Voordat u geld gaat lenen is het belangrijk om u eerst goed te oriënteren en rekening te houden met de volgende punten.

1. Kies de juiste lening

Als u geld gaat lenen hebt u de keuze uit een persoonlijke lening en een doorlopend krediet. De keuze voor deze twee type leningen is afhankelijk van een aantal factoren. Een persoonlijke lening is geschikt, wanneer u van te voren weet hoeveel u precies nodig hebt om uw aankoop te financieren.

Ook de levensduur van de aankoop speelt een rol, bijvoorbeeld bij een auto. Een persoonlijke lening heeft namelijk een vaste rente en vaste looptijd. Dit betekent dat de rente tijdens de duur van de lening hetzelfde blijft en u weet precies wanneer u de lening hebt afgelost. Zo voorkomt u dat niet teveel betaalt voor uw toekomstige auto én u de lening hebt afbetaald als uw auto weer aan vervanging toe is. E

en doorlopend krediet is geschikt wanneer u vooraf de kosten niet exact weet in te schatten, bijvoorbeeld bij een verbouwing. Het geld dat u hiervoor nodig hebt, geeft u waarschijnlijk niet in één keer uit. Bij een Doorlopend krediet spreekt u een kredietlimiet met de geldverstrekker af en dat is het bedrag wat u maximaal mag lenen. Bij een doorlopend krediet kunt u in de eerste 36 maanden vrij geld opnemen binnen uw kredietlimiet.

Daarna moet u verplicht aflossen om binnen de looptijd van 180 maanden te blijven. De rente en looptijd bij een doorlopend krediet is variabel. Dit betekent dat de rente kan dalen of stijgen tijdens de duur van uw lening. De looptijd is afhankelijk van de hoogte van het opgenomen geldbedrag, maar kan per 1 mei 2019 niet langer zijn dan 180 maanden.

2. Vergelijk voordat u geld gaat lenen

Vergelijk eerst voordat u geld gaat lenen. U kunt leningen van verschillende aanbieders vergelijken op een aantal vergelijkingssites. Op deze website kunt leningen eenvoudig met elkaar kunt vergelijken op type lening, de totale kosten van een lening, de rente van een lening, de voorwaarden van een lening, de prijs-kwaliteit van een lening en de klantervaringen van een aanbieder.

Vraag vervolgens meerdere offertes aan bij verschillende geldverstrekkers. Zo krijgt u een goed beeld in de verschillen, de voorwaarden en de kosten als u geld gaat lenen.

3. Check voordat u geld gaat lenen of de geldverstrekker een AFM vergunning heeft

Het is belangrijk om te checken of de geldverstrekker een AFM vergunning heeft als u geld lenen. Alleen aanbieders met een AFM vergunning mogen in Nederland leningen verstrekken. Ook is het belangrijk om te controleren of de geldverstrekker aangesloten is bij het Kifid.

Het Kifid is het klachtenloket voor mensen met een klacht over een financieel product of dienst. Indien u een klacht heeft over uw financieel product of over de financiële dienstverlener, kunt u eerst een klacht indienen bij de dienstverlener. Komt u er samen niet uit? Dan kunt u uw klacht bij Kifid indienen en bekijken zij of ze klacht kunnen oplossen.

 

https://www.directa.nl/

Je eigen designs met De verpakkingsspecialist.

De razendsnelle verpakkingsspecialist kan ervoor zorgen dat je jouw eigen gepersonaliseerde verpakkingen kunt ontwerpen voor jouw producten. Van hoge kwaliteit en de mooiste grafische ontwerpen wordt door de specialisten van de verpakkingsspecialist ontworpen en gecreëerd zodat het precies naar jouw smaak staat en bij jouw onderneming past. Eigen winkel en leuke verpakkingen nodig? Zoek de beste verpakkingsmaten voor jouw designs in verschillende maten en ontwerpen. Je eigen designs op de beste en leukste verpakkingsdoosjes. Die zijn gepersonaliseerd door De verpakkingsspecialist om een beetje extra service te bieden voor je klanten. Tevens is het goed om je product herkenbaar te maken aan de verpakking. De verpakkingsspecialist levert super verpakkingen van geweldige kwaliteit met geweldig drukwerk voor een leuke en eerlijke prijs. Geef je business een boost met je eigen gepersonaliseerde verpakkingen. De verpakkingsspecialist kan voor meerdere onderwerpen en producten de verpakkingen leveren. Bijvoorbeeld cosmetica of bijvoorbeeld voedsel. De verpakkingen worden bijgesneden naar jouw product en zo wordt de verpakking precies gemaakt zodat die bij jouw product past. De verpakkingsspecialist is dus een super product voor je onderneming.

 

Waarom kiezen voor De verpakkingsspecialist?

De verpakkingsspecialist heeft hele goede en gebruiksvriendelijke kwaliteit verpakkingen. Het zorgt voor optimaal drukwerk van je design zodat je verpakking er mooi en uniek uitziet. Je product onderscheiden is een belangrijk punt in de business wereld. Je moet opvallen en je onderscheiden anders heeft het geen zin. Je moet zorgen dat mensen een band krijgen en positieve associaties met jouw product of merk. De verpakkingsspecialist helpt je business een boost te geven, op uiterlijk vlak en intern vlak. Intern is het natuurlijk belangrijk dat de klanttevredenheid hoog is. Want de klant is nou eenmaal koning. Daarom is het verhogen van de cijfers ook altijd een leuke bijkomstigheid. Met De verpakkingsspecialist onderscheid je je van de rest. Valt je product meer op, waardoor je verkoopcijfers omhoog zullen vliegen.


Working together with a creative studio | Ista Nederland

Data is power for the recruitment marketer. Which trends are the most important developments in recruitment? Eleven recruitment marketers talk about their vision of the future.

Dit artikel wordt mede mogelijk gemaakt door Ista Nederland. Ista Nederland regelt het beheer van de energie en water van bedrijven. Ista Nederland is een groot bedrijven dat zijn Nederlandse vestiging in schiedam heeft gevestigd. Je kunt de Ista Nederland pagina’s hier vinden.

Taking advantage of digital development
According to Maintec’s Yasar Erol, the most important development was that we went from mail and pray to pay and play: ‘In the past, as a customer, you participated in the use of channels, because everyone in the market did so. Now you measure which channels work for you, you decide for yourself what suits your company and you pay for the right tool.’ René Drummen of Brunel also notices that recruitment marketing is slowly moving from post & click to a performance model, where you pay for each lead you bring in. So, thanks to the digital development, you get more and more value for money.

Mitch Voskuilen of Moongro also sees that the sector is rapidly digitising. He has a mission: ‘In my opinion, the greatest developments take place entirely in the field of data, artificial intelligence and machine learning. But not everyone knows how to use this yet. It’s up to us to introduce this in the industry, so that companies can benefit more and more from it.

Contact with the candidate
Just like technology, the needs of candidates also change. Kevin Verhaaf of Or-Quest recognizes this trend and responds cleverly to it: ‘Many qualitative candidates currently have a permanent position and want to be contacted outside office hours about their next step. This means that as an organisation you have to be flexible. Our chatbot supports us very well in this: with limited resources we can be reached day and night. In addition, the human and personal aspects remain of course very important.

For Loraine Nijhuis of Appnormal too, the human side of recruitment is indispensable. She sees the digital support of recruiters as a major gain: ‘By using digital solutions in the recruitment process, the recruiter can focus on what he is good at: speaking to and matching candidates’.

When are you successful as a recruitment marketer?

Dit artikel wordt mede mogelijk gemaakt door Ista Nederland. Ista Nederland regelt het beheer van de energie en water van bedrijven. Ista Nederland is een groot bedrijven dat zijn Nederlandse vestiging in schiedam heeft gevestigd. Je kunt de Ista Nederland pagina’s hier vinden.

Reaching the right candidate is usually the main goal. You do this by guiding relevant visitors to suitable vacancies. If this results in a match, you will be successful.

The best hire
Mitch Voskuilen of Mongroo explains: For me, the main goal is to generate the best hire at the lowest possible cost. In my opinion, this is someone who is intrinsically motivated to come and work and whose expectations of the position and the company are correct. As a result, the new colleague wants to work for the company for a longer period of time.

Connecting visitors to your company
Branding is also an important goal. Jobseekers have to find your company, but also existing candidates should not be forgotten. They are important ambassadors for your brand. Next, it is a matter of binding the visitor to the company. The perfect match can, of course, also take place at a later date. Kevin Verhaaf from Or-Quest does this by sharing tips and blogs about applying for jobs and networking with visitors. In this way he adds value for potential candidates.

Which KPI’s are key?
There are a number of KPI’s that are mainly used by most to measure performance.

Two of the most important KPIs for recruitment marketers are cost per lead and cost per hire. As Loraine Nijhuis of Appnormal, with a wink, explains: ‘In the end, you will be charged on the euros. It also looks at how much organic search traffic comes in via Google and the social media and what conversion ‘from visitor to lead’ this results in. So, how many registrations does this ultimately result in?

Only the best candidates
But what matters in the end is, of course, the quality of the applications. Véronique Oonk-de Jong of Essent: ‘An important KPI for us is the number of candidates you send on to fill one vacancy. You should preferably keep these as low as possible. It is therefore a matter of determining the quality of the funnel.

Tools to achieve your goals

By knowing where your target group is and how to reach it, you increase the conversion rate of your campaign. Which tools are the best to use?

Advertising and measuring
To increase the conversion, advertisement on social media is of course used: Facebook, LinkedIn and job sites like Indeed. In addition, recruitment marketers use programs from Google – Trends, Optimize, Tag Manager, Data Studio and Analytics – to reach the target group, measure progress and adjust a campaign where necessary. And there are more programs that give recruiters insight. Meltwater filters the data from, for example, journalistic sources and social media posts to provide insight into your brand and that of your competitors. Through programmes such as Hotjar, the behaviour of your employees can be monitored.

https://www.istades.nl/oplossingen/klantenservice/

Sauzen verpakt in stickpacks

Ik werk bij een bekend bedrijf dat sauzen produceert. Ketchup, mayo, maar ook sausjes voor in de salade. Voor ons bedrijf is het van groot belang dat de producten goed ingepakt zijn. Ze moeten immers ook goed open kunnen worden gemaakt én moeten het product goed beschermen. We willen immers niet dat de verpakking tijdens het vervoer of gebruik open springt. Dankzij de stickpacks van co-packer Macropack kunnen wij kleine zakjes met saus leveren. Ideaal voor in een snackbar of bedrijfskantine. En grotere hoeveelheden? Die verpakken ze voor ons in potten!

Curry, mayo, ketchup en mosterd

Co-packing organisatie Macropack zorgt er voor dat de kleine hoeveelheden curry, mayo, ketchup en mosterd perfect verpakt zijn. Daarnaast kloppen de hoeveelheden ook nog eens precies! Voor het verpakken van dressings voor salades maken we ook gebruik van de diensten van Macropack. Die laten we door ze verpakken in sachets! Ook ideaal voor eenpersoonsmaaltijden. Wilt u uw producten laten verpakken in een andere verpakking? Bijvoorbeeld in een pot of een pillowbag? Geen probleem, dat is ook mogelijk! Het is maar net wat u wilt.

Verpakkingen van de hoogste kwaliteit

Wanneer u kiest voor de dienstverlening van Macropack geniet u van een hoop voordelen. Die voordelen heb ik zelf ook ervaren. Ik zet ze voor u op een rij zodat u zelf een afweging kunt maken:

  • FSSC 22000 cert.
  • Scheiding voor pinda-vrije producten
  • Hoogste kwaliteit
  • Al vanaf 10.000 stuks

Waar wacht u nog op?

Graag laat ik u kennis maken met Macropack: hét verpakkingsbedrijf voor de voedselindustrie. De medewerkers zorgen er graag voor dat uw verpakking een verlengde is van het product zelf. Omdat dit bedrijf beschikt over een machinepark is het niet lastig om een goede verpakkingsvorm te vinden voor uw product! Waar wacht u nog op?

https://www.macropack.nl/

Kaakoperatie uitvoeren

Tegenwoordig worden veel mensen beïnvloed door de toenemende trends op sociale media. Dit zorgt er mede voor dat mensen zich slecht gaan voelen over hun uiterlijk. Zij worden als het ware onzeker gemaakt door wat er op sociale media wordt getoond, zonder dat zij zich er bewust van zijn dat op sociale media zoveel met photoshop wordt gedaan dat er vaak geen echt beeld meer te vinden is.

 

Voor kinderen worden beugels vergoed binnen de basisverzekering in Nederland. Helaas was dit 30 jaar geleden nog niet het geval. Hierdoor zijn er veel volwassenen die rondlopen met een lelijk gebit en in de huidige maatschappij worden zij hiervoor op afgerekend. Dit zorgt ervoor dat zij een minderwaardigheidscomplex oplopen waar zij voor behoed hadden kunnen worden. Hier wordt dan ook orthodontie volwassene voor aangeboden. Dit kan er voor zorgen dat het jarenlange gevoel van minderwaardigheid wordt verholpen en men weer lekker in zijn vel zit.

 

Een andere oplossing voor de onzekerheid die veel mensen hebben over hun gebit/kaak of aangezicht kan een chirurgische kaakcorrectie zijn. Bij een kaakcorrectie wordt ervoor gezorgd dat de kaak weer bij het gezicht past en de persoon die de operatie ondergaat zich weer zeker kan voelen over zijn of haar uiterlijk. Een andere oplossing hiervoor zou een kin implantaat kunnen zijn. Met een kin implantaat wordt de kin weer zo gevormd dat deze past bij het uiterlijk van de persoon die de kin heeft. Zo kan de gezichtsvorm weer geoptimaliseerd worden zonder dat hier onzekerheden bij zijn. Dit kan het leven van een persoon drastisch veranderen doordat hij of zij weer positiever naar het leven gaat kijken. Ook kan het ervoor zorgen dat iemand die jarenlang is gepest zich weer zeker over zichzelf kan voelen. Dit kan erg waardevol zijn voor deze persoon en moet daardoor zeker worden aangemoedigd door de omgeving!

https://orfeokliniek.nl/

Hoe om te gaan met Google Trends

Een zeer populaire tool van google is de tool Google Trends. Dit is een unieke tool waarbij de popularieteit van bepaalde zoektermen kan worden onderzocht. U krijgt een grafiek te zien waar er een tijdsverloop wordt afgebeeld, samen met het aantal zoekopdrachten over die periode. Zo kan er een bepaald trend worden waargenomen voor die zoekopgave. U als ondernemer voordeel uit halen, dat is, als het aantal zoekopdrachten mogelijk een goed beeld schetst van de populariteit van een echt product. In dit artikel beschrijven we de voor en nadelen van Google trends, en hoe u deze tool als ambitieuze ondernemer kunt gebruiken.

Google wordt veel gebruikt om informatie over producten of diensten op te zoeken. Dit gebeurd vaak wanneer er vraag is naar het specifieke product of de dienst. U kunt dus indirect de interesse naar een product meten met de tool Google Trends en deze inzichtelijk maken. U kunt op ieder woord zoeken. Denk aan het woord “dvd” en u kunt een neerwaartse trend waarnemen. Zoek u op het woord “kerstboom”, dan ziet u een trendlijn met hoge en lage punten. Een mogelijk teken van een seizoensafhankelijk product.

Voordelen die komen kijken bij het gebruik van Trends zijn:

–        Een stijgende trendlijn kan u begeleiden bij het doen van de juiste investeringen.

–        U kunt uw marketingbudget afstemmen op de seizoenspatronen.

Andere voordelen van google trends zijn:

–        U krijgt gerelateerde onderwerpen te zien met de daaraan gekoppelde trendlijnen. Handig om markten te vergelijken.

–        U krijgt tevens gerelateerde zoekopdrachten te zien. Ideaal voor het in kaart brengen van populaire merken en afzetlocaties.

Nadelen van Google Trends:

–        Trends  geeft niet het actuele aantal zoekopdrachten weer. Het beperkt zich tot de relatieve aantallen. Zo weet u wel wanneer een zoekterm het meest populair was en wanneer deze het minst populair was. U kunt echter niet weten of de populariteit is gestegen van 4 naar 8, of van 500 tot 1000. Een belangrijk gegeven als u wilt gaan investeren.

–        Vaak ontbreekt de informatie over de meer specifieke markten. Ook wel de nichemarkten genoemd. Vaak ontbreekt het bij zeer specifieke markten al aan marktgegevens, deze kunnen tevens niet worden gesimuleerd met google trends.

 

Wat kunt u dus wel doen met Google Trends?

U kunt voornamelijk globale voorspellingen maken  over een bepaalde product of servicetrend. U kunt de cijfers van afgelopen perioden bekijken en hier een oordeel over maken. Hierop kunt u uw marketingbudget aanpassen en die markten betreden met potentie.

De valkuil

Helaas zijn de grafieken van Google Trends niet altijd even duidelijk in het beeld dat zij schetsen. Buiten het feit dat er geen “echte” zoekgegvens worden weergegeven kunnen de grafieken misleidend zijn. Dit heeft alles te maken met statistieke significantie. Zo zijn pieken in het zomerseizoen niet perse een indicatie dat product extra populair is in de zomer, dit kan toeval zijn. Het gaat dus om de statistische significatie. Met andere woorden, zijn de verandering in de grafiek dusdanig groot dat hier een echt patroon aan gekoppeld kan worden. Bij Scripted staan we u te raad met onze eigen ontworpen modellen. Deze kunnen de statischtische significantie aantonen en u met zekerheid adviseren over een groeiende trendlijn en seizoensafhankelijkheid.

 

Vooruit kijken

Simpelweg naar een grafiek kijken kan u al een goed beeld opleveren van de trends die ingezet gaan wroden. De vraag naar dvd’s zal verder gaan afnemen en rond de kerst kunnen we weer een groeiende vraag naar kerstbomen verwachten. Maar bij de lastiger te intepreteren grafieken kan dit problemen opleveren, tevens door de vele schommelingen lage groei. Daarom kan Scripted hier wederom een uitkomst bieden voor u. Ons model voorspelt met meer dan 90% zekerheid de toekomstige koers van uw zoekopdrachten. Wilt u gebruik maken van deze dienst dan kunt u ons product  bedrijfsscan uitproberen. Analyses die gedeeltelijk zijn gebaseerd op Google Trends en de nieuwste data.

Teun Koldeweij

Oprichter Scripted Consultancy

https://www.scriptedconsultancy.com/blog/325060_google-trends-wat-is-het-en-hoe-kunt-het-gebruiken-om-te-groeien

appartement in spanje

Bent u niet geïnteresseerd in een appartement spanje kopen? Misschien een klein huisje, of een luxe villa? Het is uiteraard allemaal mogelijk. Maar het kan een lastig proces worden. Gelukkig willen wij u hier mee helpen! Wij zijn rayos de sol, een makelaarsbedrijf dat zich heeft gespecialiseerd in het helpen met vinden van huizen in Spanje!

 

Maar een huis kopen in Spanje gaat niet zo makkelijk toch? Nou, eigenlijk wel. Want omdat wij onafhankelijk zijn van iedere andere makelaars groep. Hierdoor bieden wij huizen aan van alle punten in Spanje. Zowel makelaars als particulieren kunnen hun huis te koop zetten op dit platform. Hierdoor krijgt u ontzettend  veel verschillende soorten huizen en prijzen aangeboden. Maar niet iedere makelaar kan adverteren, omdat vroeger iedereen in Spanje een makelaardij kon openen. Hierdoor kwamen enorm veel partijen op de markt die niet echt te vertrouwen waren. Daarom heeft rayos del sol alles gedaan om de meest Betrouwbare huizen en makelaars te vinden.

 

De zoektocht naar een vakantiehuis in spanje, of andere landen, begint meestal op het internet. Hier vindt u immers het meest uitgebreide aanbod wat uw keuze zowel makkelijker als moeilijker maakt. Het is uiteraard makkelijker omdat u een grote keuze heeft en daardoor het ideale huis kunt vinden. Het is ook een stuk moeilijker omdat het aanbod in overvloed is en daardoor kunt u door de bomen het bos niet meer zien.

 

Wilt u misschien geen vakantiehuis maar echt villa spanje kopen om in te wonen? Ook dat is even goed mogelijk! Omdat Spanje ook een land is dat in de Europese unie zit is het enige wat u hoeft te doen is een huis te kopen en een visum en toestemmingen aan te vragen en dan kunt u verder gaan met uw leven in een compleet ander land.

Wat u ook besluit, wij zullen u helpen met het vinden van het ideale huis in Spanje.

https://rayosdesol.com/nl/

Creditcard aanvragen? Dat is zo gedaan!

Als u veel betalingen moet verrichten, dan is een creditcard een heel handige betaalwijze. Met een creditcard kunt u namelijk meer geld beschikbaar krijgen om uw investeringen te doen. Het principe van een creditcard is namelijk dat u het geld eerst uitgeeft, en het pas aan het eind van de maand van uw bankrekening laat schrijven.

Zo heeft u dus nog tijd om het geld te verdienen nadat u het al heeft uitgegeven. Een creditcard is voor veel mensen een ideale manier van financieren omdat zij aan het eind van de maand hun salaris gestort krijgen en dan dus weer genoeg valuta op hun rekening hebben staan.   

Een creditcard kunt u eenvoudig aanvragen

Anders dan bij de meeste banken, kunt u bij ons in een paar stappen de Miles and More creditcard aanvragen. Wij vragen weinig zekerheden van u als u een creditcard wilt. Zo hoeft u bij ons niet aan te tonen dat u een stabiel inkomen heeft.

Wij vragen enkel van u dat u de juiste gegevens bij ons aandraagt. Als u de procedures op de juiste manier afwerkt, dan zullen wij u aan het eind van de rit de pas toekennen. Zo kunt u al op heel korte termijn met de pas gaan betalen. Wij hopen uw aanvraag voor een creditcard snel tegemoet te mogen zien.   

Heeft u nog vragen?

Wij hopen u een indruk te hebben kunnen geven van onze diensten. Wij zorgen er graag voor dat u wat meer bewegingsvrijheid heeft wanneer het gaat over uw financiën. Mocht u nog vragen hebben over onze producten en diensten, dan kunt u altijd even contact met ons opnemen.

Wij staan vijf dagen per week voor u klaar om u te helpen en geven u graag antwoord op uw vragen. Ook voor professioneel advies kunt u ons altijd even benaderen.

https://www.miles-and-more-creditcard.nl/voordelen/